fitnessforme.blogg.se

Två barns mamma med ett nytt livsperspektiv. Följ mig på min väg att ändra min livsstil genom träna och äta rätt! Inspirera och peppa dig tillsammans med mig!

Dag 1, del 2

Kategori: Träning och matintaget för dagen

 
 
 
 
God morgon?!
Gissa om jag var trött! Inatt blev det 3½ timmars sömn, gick och lade mig alldeles för sent igår!
Råkade somna på soffan efter ha varit på Leos Lekland med barnen.
Men det gick bra tillslut. Jobbade till kl 12 idag faktiskt, så det blev en extra timme!
Jag åt som jag skulle imorse och efter kl 12 så åt jag min goda lätta lunch innan träningen.
Och sen stack jag till Friskis och körde 1½ timmes pass med styrketräning och kondition.
Känns så otroligt skönt att få det gjort och svetten rann!
Nu blev det dags för ett mellanmål och jag orkade faktikst inte göra i ordning en kesella så det blev detta:
 
 
 
Om en liten stund så kommer min P hem och då blir det grekiska lammfärsbiffar med rostade zuccini, paprika och champinjoner som står på menyn!
Min mage kurrar bara jag tänker på hur gott det ska bli!
Receptet kan jag dela med mig så gå in på mina kategorier Mina recept!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: